19 nov 2010

Os meus "máis visitados"

Agora mesmo, mentres remataba a merenda, dinlle A unha tecla E na barra de google chrome saltoume unha dirección determinada, borrei, cambiei de tecla, e saltou outra. Obviamente, eso non é ningunha novedade, pero eu, pobre aburrida, empecei a mirar tecla por tecla, por eso de "a ver que sae...":
¿Queres coñecerme un pouco máis? Esta é unha boa forma:

D- Digalego (unha das que máis me sorprendeu)
F- Facebook (tamén me sorpredeum bastante, a verdade...)
G- Gnula (son máis pirata do que me pensaba...)
J- Javier Ruescas (alucino)
K- non da resultados
N- non da resultados
Ñ- non da resultados
P- Películas Yonkis (estou moi arrepentida, prometo non volver facelo...)
Q- non da resultados
S- Series Yonkis (... :S)
V- non da resultados
X- non da resultados
Z- non da resultados

Fin da entrada. kSS. Establecerei contacto de novo cando os exames estén liquidados. kSSS. Corto e cambio. kSSS.

2 comentarios:

  1. Sniff! Digalego.com... xa non estará nos meus máis visitados. Fíxose de pago T.T . Tiven que quitarlle o po ao Xerais.
    A lista non te deixa en bo lugar: pirata e enganchada ás redes sociais.

    ResponderEliminar
  2. psá... en realidade, a que non me quere deixar en bo lugar, es ti...

    ResponderEliminar

Os cinco primeiros en comentar recibirán gratis e sen compromisos un marmolubio da mellor calidade.