22 sept 2010

Adeus, Ran

-Por favor, por favor, Ran... – suplicaban os rapaces, case chorando – … non marches, non…

-Veña, tranquilos todos. Non vos preocupedes, ¡se nuns meses volveremos estar xuntos! – intentaba animalos.

-Mentira… queda moito… ¡nove meses son demasiado tempo! – Insistía Lucía – Eu non quero que marches nunca.

- Mira, prometémosche que lavaremos os dentes todos os días, e repasaremos a táboa de multiplicar e comeremos todo o que haxa no prato. ¡Faremos caso de todo o que digan os papás! – intentou Ramón.

-Non pode ser. – cortou Ran – estanme esperando noutros sitios, non lles podo fallar.

-Pero… pero… - hipou un – pero … ¿Por que?

-Xa volo expliquei: son cousas do traballo. Ademais, non sei por que vos poñedes tan tristóns, ¡se en canto eu marche, virá Toño!

Ese comentario pareceu entristecer aínda máis aos rapaces, que a miraron cos ollos brillantes.

-Xa teño que marchar, o voo sae as 5:08. – anunciou – Portádevos ben mentres eu non estea, ¿dacordo? Xa veredes que ben o ides pasar con Toño, Erno e Vera.

Lucía sorbeu os mocos e dixo con voz tomada:

-¿Prometes que vas volver?

-Que si homiño, o 21 de xuño estarei aquí. Palabra. – dedicoulles un último sorriso entrou na porta de embarque.

E o verán marchou.

Cando o reloxo marchou as 5:09, ante os rapaces apareceu un home grande e de aspecto afable.

-Boas, son Toño.-presentouse o outono.

_____________________________________________________________________

Levo pensando esta entrada desde principios de agosto, por unhas cousas e outras, non me puxen con ela ata o de agora.

Rematou o verán. Rematou a troula, as tardes sen facer nada e o erguerse ás doce da mañá.

Destes tres meses quédome co aniversario, as tardes polo chanto e o malecón, os partidillos de fútbol nas que me metían tres ou catro goles mínimos, o concerto de Mika, as aceñas 2.0 e si, tamén cos ratos falando polo chat, aínda que só fora para dicir "abúrrome".

A canción que me soa na cabeza ao pensar no verán 10, é Lollipop e, como non, Os Piratas (... non gostamooos, dos mascatooos, pooorque baixan das alturas...).

O libro do verán é A praia dos afogados, de Domingo Villar.

O lugar... mm... Sarria/Vilasante/Castrelos.

A frase, "yo no soy marineerooo, soy un delfín!!!".

E o momento non entra neses tres meses, así que... deixoo o oco: _____.


Empezo o curso algo angustiada e cun baixón que, sorprendentemente, a medida que avanzan as clases, vai diminuindo.

Teño moitas cousas por facer nestes nove meses, o principal é non baixar as notas, tamén espero continuar ca revista (estreamos blog! pasádevos!!!) e poder ir visitar Andorra unha vez máis (profes! Eso depende de vós!!).

Pero tamén teño ganas de disfrutar o curso, de pasalo ben e de aproveitar o tempo.

¿Un propósito? - Estudar ó día.

En nove meses (270 días, en realidade), veremos en que quedou a cousa.


Pero non creo que faga falta esperar tanto se queredes saber máis das nosas andanzas polo Xograr. Decidimos contar no blog unha anécdota/frase diaria que marcara o noso día no instituto. A de hoxe, escollida por Sandra, é a seguinte:

-¿Onde está Eugenia?

-Cambiouse para música.

-¿Como o sabes?

-Non o sei, pero cruceime con ela e ía cunha flauta...

(os nomes empregados nas frases non serán os verdadeiros, por motivos obvios)

Todo por hoxe, ata loghiño!

6 comentarios:

  1. asco de vida

    pd:maña dadesme o meu marmorubio ;)

    ResponderEliminar
  2. O conto mola moito :p.
    Que teñas tempo para facer o queres facer durante estes nove meses de curso.


    PD:Pero por que puxeches as cinco e oito en vez de as cinco e cuarto ou en punto...??

    ResponderEliminar
  3. Porque me dixo pablo que o inverno empezaba as 5:09, polo tanto, o verán acaba as 5:08 :p

    ResponderEliminar
  4. O bo do verán é que sempre volve.

    E agora, o meu:

    A canción: "O futuro da navegación" (non se chama Os piratas ¬¬), sen dúbida.
    O libro: "Choque de reyes" e "Que me queres, amor", por motivos moi diferentes.
    Lugar: Aínda non era verán cando estiven alí pero teño que escoller Málaga. Que máis ten que só vise o aeroporto?
    A frase: Gárdoma.
    O momento: Houbo tantos...

    Propósito: Aprender a distinguir ship de sheap, beach de bitch, etc. Ah! E pasalo tan ben e aprender tanto como o curso pasado.


    E por certo, María, nesta entrada véseche moi influenciada polo célebre filósofo Sinosukeh Bou Zaseh.

    ResponderEliminar
  5. Ahora mismo, o curso parece un calquera, excepto polo de traballar día a día. Perdéu esa aura que tiña e que tanto medo metía (pero a ver como sigue...).

    Pois eu fago tamén unha listiña:

    Canción - Buf... imposible escoller unha.
    Libro - 1984. Non o exprimín o suficiente.
    Lugar - En general, a zona de Sarria, porque aí pasou o verán, vaia.
    Frase - Se digo algunha seguro que me olvido de considerar outra, porque hai tantas...
    O momento - Pasa como coas frases, hai tantos...

    Como propósito para o novo curso están empatados no primeiro posto o estudar día a día e o disfrutar.

    Por certo, que se queres aprender máis sobre a célebre escola Bou Zaseh, botalle unha ollada a un dos autores do libro de filosofía :P

    ResponderEliminar
  6. Teño influencias dunha persoa que non coñezo o.O
    Juju

    ResponderEliminar

Os cinco primeiros en comentar recibirán gratis e sen compromisos un marmolubio da mellor calidade.